כניסת משתמש רשום
 

שאלות ותשובות

שאלות כלליות


מה זה תן ביס?

אתר תן ביס הינו מרכז להזמנות אוכל און ליין ממגוון רחב של מסעדות.

מי מבצע את המשלוחים?

המסעדות הן אלה שמבצעות את המשלוחים.

למה אני לא רואה מסעדה מסוימת?

יש לנו בתן ביס מאות מסעדות הפעילות באתר ועם זאת יש לנו רצון לשתף באתר את כל המסעדות בארץ. נשמח אם תיידעו אותנו בדבר המסעדה המועדפת עליכם על מנת שנצרף אותה לאתר.

למה אין מסעדות ביישוב שלי?

כיום אנו מציגים מסעדות לרוב התושבים בארץ. נשמח לקבל מכם מידע היכן אתם נמצאים וגם על המסעדות המומלצות באזורכם על מנת שנוכל לפנות אליהם ולצרף אותם לתן ביס.

מהן שעות הפעילות של האתר?

האתר פעיל בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 24:00 ובימי שישי מ- 11:30 עד 24:00. בשבת החל מ 12:00 ועד 24:00.



אמצעי תשלום ועלויות


מהן עלויות השימוש בכרטיס?

השימוש בתן ביס הוא חינם, העלות היחידה הינה עלות האוכל אותו הינך תזמין מהמסעדה.

למי אני משלם כאשר אני מבצע את ההזמנה?

תן ביס סולקת עבור המסעדות את כרטיסי האשראי. בתשלום מזומן המסעדה היא זו שגובה את הכסף ישירות ממך.

איך נקבעים המחירים של תפריטי המסעדות?

מחירי המנות נקבעים על ידי המסעדות. המסעדות מתחייבות להציג באתר את מחיר הארוחות הרגילות שלהן. כמו כן מציעות המסעדות באתר מבצעים והנחות ייחודיות.

האם יש מינימום להזמנה?

כל מסעדה קובעת את מחיר המינימום לבצע את ההזמנה. מחיר המינימום מופיע בפרטי המסעדה.

האם יש דמי משלוח להזמנה שלי?

כל מסעדה קובעת האם יש מחיר למשלוח, דמי המשלוח מופיעים גם הם בפרטי המסעדה.

באילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?

ניתן לקנות בכל כרטיסי האשראי המונפקים בישראל. ויזה, מסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס.

האם ניתן לשלם על ההזמנה במזומן לשליח?

לחלק מהמסעדות ניתן לשלם במזומן – ניתן לראות בפרטי המסעדה אם המסעדה מקבלת מזומן או לא.



לפני ההזמנה


האם בטוח לבצע הזמנה באתר?

תן ביס משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאבטח את המידע באתר. אנו מצפינים את התקשורת בין המחשב שלך לשרתי תן ביס באמצעות SSL מתקדם בעל 128 ביט.

מהי ברירת המחדל לזמן משלוח האוכל על ידי המסעדה?

מיידי. אם אתה רוצה לקבל את האוכל בשעה אחרת נא לציין זאת בהערות להזמנה.

איך אני יודע שהזמנתי בוצעה בהצלחה, התקבלה במערכת תן ביס ועברה למסעדה?

אם עברת לעמוד אינטרנט "הזמנתך בוצעה בהצלחה" אזי הזמנתך התקבלה במערכת. יותר מזה, אנו שולחים בצורה אוטומטית אישור להזמנה אל הדוא"ל שלך. במקרה ולא הצלחת לראות את החלון עם "הזמנתך בוצעה בהצלחה" הינך מוזמן לבדוק במרכז שירות הלקוחות שלנו אם הזמנתך אכן בוצעה.



לאחר ביצוע ההזמנה


לא קיבלתי אי-מייל לאישור ביצוע ההזמנה.

האימייל לאישור הזמנתך נשלח אוטומטית משרתי תן ביס. בחלק מהמקרים לוקח מספר דקות לקבלת ההודעה במחשב שלך. במקרה ולאחר כ-10 דקות לא קיבלת את הדוא"ל והינך חושש שהזמנתך לא התקבלה בתן ביס הינך מוזמן ליצור עימנו קשר.

האם ניתן לבטל הזמנה לאחר שבוצעה?

במידה והמסעדה לא החלה בהכנת האוכל ניתן לבטל את ההזמנה. יש ליצור מיידית קשר עם המסעדה על מנת לוודא את הסטאטוס שלה.

איך אני משנה הזמנה לאחר שבוצעה?

יש ליצור קשר עם מרכז השירות של תן ביס על מנת לבצע את שינוי הפריטים.

מה קורה אם מסעדה לא יכולה לבצע את המשלוח?

נציג שירות הלקוחות של תן ביס יפנה אליך, יבטל את ההזמנה ואת החיוב ויציע לך לבצע הזמנה במסעדה אחרת.

מה קורה אם חסר למסעדה פריטים בהזמנה שלי?

נציג שירות הלקוחות של תן ביס יפנה אליך, ויציע לך להזמין מנה חלופית.

לא קיבלתי את מה שהזמנתי.

נשמח אם תיצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של תן ביס על מנת שנוכל לעזור לך מול המסעדה לקבל את מה שהזמנת או לחילופין לזכות אותך בגין המנה החסרה.

מה קורה עם טיפ לשליח?

נושא הטיפ נשאר בינך לבין השליח.

ממי אני מקבל חשבונית?

ממי אני מקבל חשבונית? חשבונית עבור הזמנה שמבוצעת עם כרטיס אשראי נשלחת בצורה אוטומטית לאחר ביצוע ההזמנה לדוא"ל בשם המשתמש הרשום באתר. החשבונית עבור הזמנה שמשולמת במזומן מונפקת ומסופקת על ידי המסעדה.



ניהול חשבון תן ביס


האם אני יכול לעדכן פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי?

כן בהחלט וזאת בעמוד הבית האישי שלך על ידי כניסה ל"חשבון שלי".

האם אני יכול להוסיף יותר מכתובת אחת למשלוח?

בהחלט כן. הינך יכול להזמין לכתובת הבית, המשרד או של החברים וזאת על ידי לחיצה "הוסף כתובת" בעמוד הבית הפרטי שלך.

האם אני יכול לראות את היסטורית ההזמנות שלי?

כן, על ידי לחיצה על כפתור "דו"ח חיובים" בעמוד הבית האישי שלך.