כניסת משתמש רשום
 

שאלות נפוצות למסעדנים

הצטרפות לתן ביס

טרם הצטרפתי לתן ביס. איך מצטרפים?

כל שעליך לעשות הוא לשלוח את פרטיך, שם המסעדה ומס' הטלפון שלך לכתובת res@10bis.co.il, נציג תן ביס יחזיר לך טפסי הסבר והצטרפות לתן ביס, עם הוראות להמשך.

הצטרפתי לתן ביס. אני רוצה לעדכן את התפריט/ שעות פעילות/ מינימום/ להוסיף אזור חלוקה/ לעדכן כשרות.

אנא שלח/י את פרטי העדכון ופרטי המסעדה לכתובת res@10bis.co.il והעדכון יתבצע תוך ימים בודדים.

הצטרפתי לתן ביס, אני באתר ולא רואה את המסעדה שלי.

מילאת כהלכה ושלחת את טפסי ההצטרפות? זמן העלאה של מסעדה לאתר ע"י נציגי תן ביס עלול להגיע לימים בודדים. כעבור 5 ימי עסקים תוכל לחפש את המסעדה שלך באמצעות מנוע החיפוש באתר. עדיין לא מצאת? פנה אלינו

אני ספק של מגשי אירוח/ קייטרינג של אירועים ורוצה להצטרף. עם מי צריך לדבר?

תוכל לפנות ישירות לגיל-לי גרשט בכתובת res@10bis.co.il או בטלפון: 03-5630126

תמיכה טכנית

אני אחראי משמרת במסעדה והטרמינל שלי לא עובד. מה עושים?

בכדי לאתחל את המכשיר יש ללחוץ על הכפתורים: 1,5,9 ו"מחק" בו זמנית – יופיע שעון חול וכעבור כחצי דקה, בד"כ הבעיה תיפתר. במידה ולא, פנה לנציג מחלקת מסעדות בתן ביס: 1700-70-10-11.

ביצעתי אתחול לטרמינל והוא עדיין לא עובד. מה עושים?

פנה לנציג מחלקת מסעדות בתן ביס בטלפון: 1700-70-10-11 והטיפול בתקלה יתבצע על ידו מול חברת סליקת הכרטיס, VeriFone תוך 24 שעות.

המכשיר מוציא פתקית אך לא מדפיס. מה עושים?

אנא וודא/י כי הנייר הוא נייר טרמי. במידה שכן יש לוודא שהנייר לא הוכנס הפוך. במידה והבעיה ממשיכה, אנא פנה לנציג מחלקת המסעדות שלנו. טיפול במסופון מתבצע תוך 24 שעות.

נגמר לי הנייר של המסופון. איפה מזמינים נייר טרמי?

ניתן להזמין נייר טרמי אצל ספק הנייר לקופה הרושמת שלך או בכל חנות לציוד משרדי. סוג הנייר הוא- נייר טרמי של "נורית".

אני לא יודע איך נכנסים לרסהום (ממשק ממוחשב לקבלת הזמנות).

בתחתית עמוד הבית, בצד שמאל של השורה שמתחת לתמונות כרטיסי האשראי יש להקליק על "כניסה למסעדנים". לאחר מכן יש להקליק על "לחץ כאן לכניסה למערכת ההזמנות" ולהזין את שם המשתמש והסיסמא שלך.
לנוחיותך, צירפנו לינק ישירות לממשק הרסהום. מומלץ להוסיף אותו לתפריט המועדפים במחשב לנגישות קלה.

שכחתי את שם המשתמש/ סיסמא למערכת ההזמנות ברסהום, מה עושים?

פנה לנציג מחלקת מסעדות לעזרה באמצעות האי-מייל, הטלפון:1-700-70-10-11 , או הצ'ט