החשבון נחסם או הוגבל? כל הסיבות והפתרונות

במקרים מסוימים, חשבון השליח עשוי להיחסם זמנית או להיות מוגבל מסיבות שונות. אם זה קרה לך, תקבל מאיתנו הודעה בנושא. בכתבה הזו נבין את הסיבות למקרים כאלו, ואיך עדיין אפשר להחזיר את החשבון ולחזור להרוויח. 

ישנן כמה סיבות אפשריות שמביאות לחסימה או הגבלה של חשבון:

  • הונאה

  • חשבונות כפולים

  • עיכובים לא מוצדקים

  • גניבת פריטים / הזמנות שלא נמסרו

  • מניפולציה על מיקום / שימוש לא חוקי בממשק API

  • הונאת מע”מ

  • שימוש בתוכנות לתפיסת משמרות או ניצול מערכת השיבוצים

  • מקרים חמורים או חריגים

החשבון שלך באפליקציית השליחים נחסם או הושעה? הנה כל הסיבות

סיכום התהליך

המטרה שלנו היא חוויית שליחויות חלקה לכולם. הסרת מגבלות על חשבונות מתרחשת לאחר תהליך של בחינה מחדש. אנו נשלח לך אימייל עם פירוט הסיבה ולוח הזמנים של ההשעיה. זו ההזדמנות שלך להסביר. מלא את הטופס, צרף מסמכים תומכים או ראיות, ונבדוק את העניין ביחד. היה סבלני, אנחנו נעשה את ההחלטה הנכונה וההוגנת. אנא שלח טופס אחד בלבד, אין אפשרות להאיץ את התהליך. ההחלטה שתתקבל לאחר מכן היא סופית.

כדי להבין טוב יותר את הפעולות שעלולות להוביל לחסימת חשבון, ריכזנו כאן רשימה של התנהגויות שיש להימנע מהן, לצד המלצות להתנהלות נכונה:

חשבונות כפולים

שימוש בחשבון חדש לאחר שהקודם נחסם, או הפעלת מספר חשבונות במקביל לצורך קבלת יותר שליחויות. 

המלצה: החזק חשבון אחד בלבד במערכת.


עיכובים לא מוצדקים

פעולות שליח שגורמות לעיכוב בהגעה למסעדה או לעסק.

המלצה: לאחר קבלת הזמנה יש לצאת מיידית לנקודת האיסוף.


גניבת פריטים / הזמנות שלא נמסרו

קבלת הזמנות מבלי לאסוף או למסור אותן, כולל ביטול הזמנות שוב ושוב, או סימון שקרי כהזמנה שנמסרה.

המלצה: מרגע שהזמנה התקבלה יש לאסוף ולמסור אותה במלואה, אלא אם נסיבות יוצאות דופן מתרחשות.


מניפולציה על מיקום / שימוש לא חוקי בממשק API

שימוש באפליקציות חיצוניות לזיוף מיקום במהלך משלוח.

המלצה: אין להשתמש בשום אפליקציה או תוכנה חיצונית שמשפיעה על אפליקציית השליחים של תן ביס.


הונאת מע”מ

דיווח שגוי על סוג העוסק במע”מ או מסירת מידע כוזב לצורך רווח כספי. 

המלצה: יש להצהיר על מצ"ב העוסק שלכם במע"מ - פטור/מורשה, עליכם להודיע לנו מיידית על כל שינוי סטטוס. יש להודיע לנו באימייל. עליכם גם להודיע לנו באופן מיידי אם מספר העוסק שלכם במע"מ משתנה או אם אתם מוכרים את כל או חלקים מהעסק שלכם. 

שימוש בתוכנות לתפיסת משמרות / ניצול שיבוצים

שימוש באפליקציות חיצוניות שמרעננות את מערכת השיבוצים או מקבלות שליחויות באופן אוטומטי. 

המלצה: אין להשתמש בשום אפליקציה או תוכנה חיצונית שמשפיעה על אפליקציית השליחים של תן ביס.


הטרדה מינית / תקיפה או התנהגות פוגענית – כולל אלימות מילולית, פיזית או אפליה

תן ביס כחברה לא תסבול שום צורה של תקיפה מינית או התנהגות פוגענית, בין אם זו מתרחשת באופן מילולי או פיזי. התנהגות מסוג זה תוביל לחסימה מוחלטת של החשבון. כמו כן, תן ביס כחברה לא תסבול שום צורה של אלימות- מילולית או פיזית. 


שימוש מסוכן בכלי רכב

שימוש לא בטוח בכלי רכב מסכן אותך ואחרים. דוגמאות להתנהגות כזו:

  • נהיגה תחת השפעת אלכוהול, תרופות או סמים

  • סוג רכב לא תואם לפרטי החשבון


מסמכים שאינם בתוקף

אם פג התוקף של אחד או יותר מהמסמכים שבידיך שדרושים לעבודה בטוחה או חוקית, החשבון שלך יושעה עד שהם יעודכנו. רק אז תוכל לחזור לעבוד. 


פעולות אסורות נוספות

כל פעולה שעלולה לפגוע בביטחון הציבור או לפגוע במוניטין של תן ביס.


חשבון בבדיקה

אם התקבלה תלונה או דאגה כלפי התנהגותך, החשבון שלך יושעה זמנית עד לסיום הבדיקה.

אם אתה מאמין שהגישה לחשבון שלך נחסמה שלא בצדק, תוכל למלא טופס בקשה לבדיקה מחדש. אנא מלא את כל הסעיפים בצורה מדויקת ככל האפשר, וצרף כמה שיותר מסמכים וראיות שתומכים בגרסתך ויכולים לעזור לנו להגיע להחלטה הנכונה.


*נכתב בלשון זכר אך פונה לשני המינים



שיתוף הפוסט
Author avatar

נכתב על ידי צוות התמיכה לשליחים