Getting help

If you need support both whilst you are on a delivery run and outside delivery our courier support team are here to help you. 

For assistance with a live order while on a run, you can use the live chat function in the 10bis Courier-App. Our team will aim to help you quickly so you can continue with your run and keep earning. 


For anything else, take a look at our help centre or contact us through our courier support form
here. We also have an offline chat feature in your 10bis courier app, click on the “?” in the top right of your app, select “need more help” and you can type your message to the offline support team. The 10bis courier support team is here to help.  


Need help? Here's how to contact support in the 10bis courier app.
Share this blog post:
Author avatar

By: 10bis Assistance Team

צריכים עזרה עם משהו שקשור למשלוחים או לחשבון שלכם? צוות התמיכה של תן ביס תמיד זמין עבורכם. במקרים דחופים בזמן משמרת אפשר ליצור איתנו קשר בקלות עם הצ'אט של אפליקציית השליחים. במקרים שסובלים דיחוי, אפשר ליצור איתנו קשר דרך הצ'אט הלא-מקוון.